Nimm çünkü biz hoşlanmadıkları şeyleri yapıyoruz.üstünü değiştirmek, altını değiştirmek, tırnak kesmek, bazen zorla yedirmek veya yıkamak, elinden bir şeyleri alıp yasaklayıp kurallar koymak…bebekler babalarını bizden kurtulış olarak görüyor, bizi sevmediklerinden değil😂hoplatılmak yerden yere vurulup hunharca gıdıklanmak gibi baba oyunlarını seviyorlar.halaya teyzeye babaanneye gitme sebepleri de bizlerden farklı yüzler görmeyi sevmeleri.başka kişiler onlar için başka oyunlar demek.sizi seviyor ve güveniyordur eminim.bırakın babasına, halasına gitsin; siz de güzel güzel keyif yapın🥰