KeremAsaf1104 merhaba benim kızım 3 aylık 3 aylık olana kadar hep öyle yaptı emerken, uyuyacağı, zaman uyanırken bence ağrımıyor ağrısa duramaz ağlarlar hoşlarına gidiyor herhalde kulaklarınla oynamak 💜 Her gittiğimde doktorumuz sorucam diyorum unutuyorum 🙄