[silindi] Yy2112 ben anlıyamadım diş olduğunu düşünmüyorum şişlik göremedim damağının iç kısmı diline doğru taraf yanı bayağı şişiyo kabarıyo diş belli ediyo kendini sonra patlıyor
Yy2112 [silindi] bende ihtimal veremedim pek ama tüm belirtiler var huzursuzluk qglama arada bi atesi oluyor el hep ağızda ne göğsümü emiyor ne biberon çarşamba kontrol var bakalim doktor ne diyecek
Avarebum Yy2112 onlar çıktıkça seni başka eziyetler bekliyor bebeğim ne yazikki çıkmadığı günlerin rahatlığına hasret kalacaksim 😄😄
Yy2112 Avarebum xok da rahat olduğum soylenemez 😂daha önce de alerjiyle bogusuyorduk Allah sabır versin ne diyem😂😂