Sibellamom Kızlar meme çatlağı mastisit yaşadınız mı göğsüm çok ağrıyor sağsam emzirmem ucu çatlak kopacak gibi emzirmesem göğsüm çok ağrıyor ne yapsam :(
Skrprtklm Sağıp biberonla verin biraz göğüsleriniz rahatlayana kadar. O acıyı iyi bilirim ben bu şekilde yapmıştım. Mastiti hafife almayın eğer boşaltmazsaniz ateş sıtma yapar ağrısından ağladığımı bilirim. Çok geçmiş olsun