Eliffffffffffff Eliffffffffffff Islak pamukla temizliyorum, kuruluyorum. Pişik kremi sürüyorum günde 2 ,3 kez. Geçmiyor. Hastaneye randevu aldım. Ne olabilir bu, başına gelen var mı
Eliffffffffffff Eliffffffffffff Oraya kremle masaj yaparken o kadar rahatlıyor ki. Kolunu uzatıyor sakinleşiyor 😔
bonjour_maman Eliffffffffffff benim kzımında hep böyle oluyo koltuk altı bacak arası falan krem sürüyorum geçiyo sonra tekrar oluyo ve ıslak mendil falan tenine sürdüğüm gibi vücudu hemen kızarıyo
Yarim_Kilo_Kiyma Eliffffffffffff kıyamam 😑Bol bol havalandırdım ve Fito diye bir krem var çok iyi geliyor.
Eliffffffffffff bonjour_maman Islak mendil hiç kullanmadım 3 aydır. Altını da hep ıslak pamukla alıyorum. Kolunun altı geçmedi bi türlü ya kurumuş soyulmuş. Nasıl oldu böyle anlamadım
bonjour_maman Eliffffffffffff yani sizinki biraz daha kötü duruyo bana doktorum hametan Bi krem yazdı onu kullanıyorum iyi ggeliyo hastaneye götürn isterseniz yada sağlık ocağı na yazık belki acı çekiyordur
Eliffffffffffff Yarim_Kilo_Kiyma Pişik kremi mi Fito? Ben de hamazic diye bir krem var. Hiç kullanmadım. Kullanmaya da cesaret edemiyorum yanlış bir şey yaparım diye. Sizin bebeğinizin kolunun altında mıydı
Eliffffffffffff bonjour_maman Hastaneye götürecem. Biraz bekledim geçsin diye kendim bir şeyler yaptım ama işe yaramadı geçmiyor
Yarim_Kilo_Kiyma Eliffffffffffff Oğlum poposu için doktoru vermişti evet. Oğlum koltuk altıda oldu ama bu kadar çok olmadı hiç ama ufak ufak olmaya başladığında sürmüştü hemenn etki ediyor. Doktorunuza danışın isterseniz
Yarim_Kilo_Kiyma Eliffffffffffff Birde duştan sonra iyice kurutup nemlendirici sürün birde, şahsen öyle yapıyorum
Aysenurglc Eliffffffffffff çok geçmiş olsun bencede hemen doktora göturmelisin nasıl.kasiniyodur 🥺muhtemelen egzama kremlerle geçer tez zamanda ins
Fulyaalinmina Eliffffffffffff bizimde böyle olmustu doktor doğal bir gül suyuyla temizle demişti ardından pişik kremi sürdüm geçti o sekilde
Mom727373 Eliffffffffffff oy kuzuumm pişik olmuş 😕 hergün yıkayıp bölgeyi kuru tutun ben zeytinyağı ile geçirdim bizim de kol ve boyun altında kasıklarında oldu pişik kremi (penaten kullanırım) orda birikti daha kötü oldu. Bi de çok giydirmeyin geçer inşallah
Eliffffffffffff Mom727373 ılık suyla pamukla siliyorum. Sonra kuru pamuk bekletiyorum. Birkaç kez uni baby pişik kremi kullandım. Mustela losyon kullandım. Geçer gibi oldu yine kızarmış. Diğer kolunda hiçbir şey yok
KeremTalha_4153 Eliffffffffffff oğlumun besin allerjisi var. Koltul altı , poposunda, bacak arasında, birde kulak arkasında pişikler geçmiyor. Süt süt ürünleri birde yumurtalı ürünleri yesem hemen kızarıp artıyor. O yuzden sordum.
Eliffffffffffff KeremTalha_4153 Yani bu aralar farklı bir şey yedim mi diye düşündüm siz böyle deyince de. Sanırım hep aynı şeyler yedim. Belki farklı olarak bir çikolata yemişimdir . O da bu kadar etkilemez heralde