Merhaba herkese, perşembe günü doğum yaptım . Çok şükür emzirebildim ikimizde sağlıklıyız . Fakat çocuğun doyduğunu yada aç olduğunu anlayamıyorum 😞 günde 6/8 arası altını değiştiriyorum çok kaka yapıyor falan ama göğüsümde emerken uyuyor yatırıyorum ağlıyor . Sürekli göğüste uyumasını da istemiyorum ama aç diye korkuyorum . Bana yardımcı olun siz nasıl hallediyorsunuz bu durumu