yusmer Hipp aldık memnun kalmadım ikizlerm cıkarıyorlar sürekli değşcem similac düşnyorm memnunmsnz gaz icinde iyimiş sanırm bebeklerm gazlıda cnkü yardımcı olurmusnuz🤲
Handeay7 yusmer biz 6aydir kullaniyoruz cok memnunuz oğlum kolikti üstelik. Ama similac ile hiç gaz sorunu yaşamadık, kilo alimi besleyiciligi de iyi.