Eslemveannesi Kizlar nisanin 9unda doğum günüm var. Malum her yer kapalı. Evde olucaz. Neler yapabilirim? Yemek süsleme falan. Bu arada eşim her şeyi yemiyor. Bir menü oluşturamadim kafamda. Hem de sohbet muhabbet olur 🙃😘
ecemm-6161 Eslemveannesi benim de 30 Mart canım Doğum günüm var 😊 bende pasta börek bşeyşrr yapıcam o gün iyi olır 😊
Eslemveannesi ecemm-6161 pastayi eşim alacak da yemek mi yapsam çaylik bir şeyler mi karar veremedim🤗