Makbuss merhaba hanimlar 2 aylk olacak kizim kirkimdan sonra ader olmadim lohusalikta 3 hafta kanamam oldu henuz adet olmadim emziriyorum bu normalmi sizler nezaman oldunuz insan suphede oluyor nezaman gelecek diye tsklr yorumlrnz icin 😊
Edward Makbuss bende daha olmadım korkuyorum ya 43 günlükken temizlendim artık kanama olmadı adet olmayı 4 gözle bekliyorum
aysenniksarlioglu 7ay sonra oldum oğlum 11 aylık hala tam günümde olmuyorum ama her ay mutlaka adet görüyorum 😊
ElaEsma Makbuss 3.aya girdiğimiz gün oldum çok şükür çok sıkıntı yapıyor olmayınca vücut yenilensin biraz
Makbuss ElaEsma oyle gercektn 2 ay olacak simdiden insan supheye dusuyor ins yakinda olurm bende bir oh cekerim 😂
Alininannisi Makbuss 3 aylıktı Bebeğim bende olduğumda ama 1 sene olmayanlar bile var büyük rahatlık 😄