Kızlar merhaba ben normalde komili soğuk sıkım alıyordum bu sefer birkaç tanıdığım tariş kullanıp sevdiğini söyledi merak edip yarım lt olandan aldım daha kullanmadım evdeki komilinin dibinde kaldı onun bitmesini bekliyorum siz hangi marka kullanıyorsunuz tadını ve kalitesini beğendiğiniz bir marka var mı ?