haticee Antalyalı anneler selam bebişlere kıyafet alışverişini nerelerden yapıyorsunuz lcw e ebek falan hep aynı modeller güzel şeyler de pek yok önerilerinizi bekliyorum 😊
KuzeyiinAnnesii haticee ben genelde hm , ebebek indirimler yakalarsam zaradan alıyorum Ama hm hem uygun hemde çok güzel şeyler var markantalyanın mağzası hoşuma gidiyor mesela
haticee KuzeyiinAnnesii ben mall of daki şubesine gidiyorum bazen güzel şeyler bulamıyorum oraya da bakmak lazım
KuzeyiinAnnesii haticee koton trendyolda şuan çok indirim var orayada bakabilirsiniz ben biçok şeyide trendyoldan alıyorum