homosapiens Bebegim 1 ay 21 gunluk 2 gundur bu gaz damlasindan veriyorum baya uykulu sizde de oldu mu uyku yapar mi bu damla
AybarsMoms homosapiens ben damlasını değil ama şurubunu kullanmıştım eğer gaz çıkartmaları normale döndü kendi başına zorlanmadan ağlamadan çıkartıyorsa onun verdiği rahatlık ile artık uyku istiyor bünyeleri ilk zaman bizde de aynı uykuyu yaptı sonra sonra düzene girdi
AybarsMoms homosapiens bu aylarda çok uyuması normal canım uyandıktan 1saat sonra geri uyutmak lazım zaten bezini değiştir karnını doyur üstten gazını çıkart derken geri uyku zamanı geliyor
Tasbebek_ homosapiens içerisin de Rezene yağı falan var canım onlar sakinlik veriyor gayet normal biz de şurup halini kullandık ilacı içtikten sonra uyumak isterdi araştırma yapmıştım için de ki yağların rahatlatıcı etkisi olduğundanmış
Ahmetaslanannesi Bir arkadaşım a yapmıştı uyku biz de aldık uyu yapmadı ama gaz sıkıntısı yaşamadık bence normal