Arkadaşlar bu sorunu nasıl çözebiliriz çekiyoruz, nenmlendiröe yapıyoruz ama balgama çözüm yok ikimizde grip olduk doktora gittik öksürük ateş yoksa önemli değil hafif enfeksiyon dedi 1 haftadır geçmedi.
böyle baş ucuna koyacağımız bir şey var mıdır ?