Yıldırım doruk Sabahattin Karakaya bizim doktorumuz çok memnunum asla gereksiz ilaç vermez calpolu bile 38.5 üstü ateşte öneriyor bebeğim doğduğundan beri 17 aydır aynı doktora gidiyoruz 1 kez acilden gittik farklı bir doktor vardı bebeğime antibiyotik iğne verdi ve o andada iğne yaptı çok tedirgindim doktorumu aradım yarın ben göreyim dedi ve çok kızdı sakın kullanma annesi ilaçları unut dedi ve antibiyotik kullamadan 1 gün içinde iyileşti yavrum keşke o iğneyide vurdurmasaydım ama bilemezdim ki