Bebegim 7.5 aylik biberonla mama hic bir sekilde kabul etmemisti 4 5 tane mama degistim hatta icsin diye ama yok icmedii
Bende dun cay bardagina koydum cay kasigi ile icirdim iyi kotu icti hic yokdan yine iyidir
Sizce karni doyarmii cay kasigi ile verincee birden lakir lakir icmiyor midesini doldurmuyor yaa
Ac kalacak diye odum patliyor ya