Kuzeyannesi Bebeğim 1 aylık anne sütü yetmiyor mama veriyorum ama çok gazlı ıkınıyor sürekli kıpkırmızı oluyor doktor mamayı kes diyor ama süt yetersiz mama önerisi olan varmı acaba
Dilara61 Kuzeyannesi mama olarak similac kullandim hic gaz sorunu yasamadim ama gaz damlasi da kullandim yaninda bio gaiga
Zehrabaysan Kuzeyannesi aptamiş conformil kabızlığa birebir bebeğim çok ıkındığı zaman veriyordum yapıyordu
Eses_ Bebelac gold kullanıyoruz sindirimi kolaylaştırıyor,bir kaç mama denedim bu mama da gaz sorunu yaşamadı.
Akcabeytas Hipp hem gaz hem kabız yaptı, bebelac gold geç dışkılamaya sebep oldu, aptamil conformil de aynı şekilde,evolvia kullanıyoruz çok şükür hepsini geçirdi