Gulcanyvz Kızlar merhaba biz 6ay 25 günlüğüz 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık sizler günlük beslenmeyi nasıl yapıyorsunuz kaç öğün veriyorsunuz örnek kahvaltı öğle ara akşam gibi yaptıklarınızı yazar mısınız ? Hepimize fikir olur hem de faydalanmış oluruz
Aliasaf_emel Gulcanyvz anne sütü ile devam ediyoruz ağırlığı ona verdim günde iki öğün veriyorum genelde ben kahvaltı yaparken yanımda onada biseyler hazırlamış oluyorum kendi yaotigim labne iki bazen üç cici bebe muz eğer varsa gün atlayarakta yumurtanın sarısının yarısını veriyorum öğle uykusundan uyanınca bazen ikindiden sonra da ya yine kendi mayaladığm yoğurdu veriyorum yada tavuk suyuna carba gibi gidiyorum sıvı veriyorum yani _6 ay 20 günlüğüz bu arada _
Melek-3434 Gulcanyvz 6 ay 25 günlük bebeğim sabah yumurta sarısı peynir muz ve irmik yada yulaf unu pişiriyorum ayrı ayrı yediriyorum hepsini bulamaç yapmıyorum akşamüstüde karışık sebze püresi yapıyorum etsuyu yada kuzu kıyma katıyorum 2 öğün yiyor diğerleri anne sütü hep
Gulcanyvz Aliasaf_emel maşallah canım bende yarım yumurta sarısı öğlen sebze püresi arada 2 kaşık yoğurt akşam da çok az meyveli muhallebi yapıyorum çok fazla gözükebilir ama çok çok az yapıp veriyorum
Aliasaf_emel Gulcanyvz banada bazen berdiklerim fazla görünüyor canım 🤭 ama evet hepsinden az az yediği için sorun yoktur
Gulcanyvz Melek-3434 ben de kahvaltıda karıştırmayı düşünmüyorum artık yavaştan lor eklemeyi düşünüyorum bizim kız 4 aylıkken tamamen mamaya döndü haliyle erken başladık ek gıdaya bu arada bende akşam yulaflı yada irmikli muhallebi yapıyorum çok seviyor her yiyeceğe zeytinyağı koyuyor musun canım
Melek-3434 Gulcanyvz kahvaltısına koymuyorum püresine mutlaka koyuyorum ama bide kahvaltıda bu aralar armut yada kuru kayısı yediriyorum kabızlık yaşamasın diye