Merhabalar kızlar. Bebeğim 18günlük. Meme reddimiz vardı dün emmeye başladı beni. Tam doymuyor gibi hissediyorum nedense çişli ve kakalı bez sayısıda iyi fakat mesela 1 saate yakın memede kalmak istiyor çünkü emerken uyuyup kalabiliyor be kaslar henüz tam kuvvetli olmadığı için yavaş yavaş . Misal emdi uyuttum 1 saat uyuyup uyanıyor ve tekrar göğsümü istiyor . Bu süreç nasıl olmalı ?