Elisaeva Kizlar merhaba Bugun tam 25 gunluguz, hem meme hem mama kullanıyorum doymadigi için mama veriyorum ve mama emzirmeyi azalttı birde uyku da sallanmaya alisti bunları nasil aşabilirim psikolojim bozuldu artık ciddi anlamda bunları düşünmekten
ErkekkAnnesii Elisaeva mamayı verirken biberonla verirseniz meme reddi yaşayabilirsiniz ve bebeğinizin doyduğunu düzenli kilo artışı ve çişli bezinden anlarsınız sallama olayına gelince daha ufak sallamayın alışmasın ki daha ufak iyi değil sallanması emzik kullanabilirsiniz sırtına poposuna pıt pıt yapabilirsiniz o şekilde sallamadan uyutmayı deneyin ben iki kaşının arasına parmaklarımı sürterdim pıt pıt yapardım öyle uyurdu
Minnakseven Elisaeva mamayı saatli ve hesaplanmış miktarda verin doymayinca veriyorum hikaye oluyo çünkü o kadar küçük bebek herhangi bişeye aglayabilir sadece açlıktan ağlamaz.ben mamayı emzirme arasında veriyordum biberi kullandığım için.sallamaya bişey diyemem ben de çözemedim
Sfir Elisaeva mamayı memeden sonra vermeniz lazım. Ayakta mı sallıyorsunuz? Kucakta hafif hafif salınma şeklindeyse bebeklere iyi bile geliyor her yazılana aldanıp canınızı sıkmayın. Daha minicik bebeğiniz. Yarım kundak yapın çok ağladığında mesela. Çok iyi geliyor bebeklere
Elisaeva ErkekkAnnesii ah bu buyukler sezeryan olduğum için cok hareket edemedim babaannem ilgilendi hep o yapti böyle çocuğu
ErkekkAnnesii Elisaeva şöyle yapın şırıngayla verin yada kaşıkla ama verirken serçe parmağınızı bebeğinizin ağzına götürün emsin parmağınızı o sırada şırıngayla yada kaşıkla boşaltın yavaştan tabi azar azar bu sayede memenizide reddetmez isterseniz bununla ilgili videolar izleyin o şekilde uyarlayın sütünüzü sağdınız mı kaç cc çıkıyor varmı sütünüz ona göre mamaya devam edersiniz yada etmezsiniz bu sıradada sık sık emzirin emdikçe sütünüz artar hemde çene kasları gelişir emme refleksi artar
Elisaeva ErkekkAnnesii dun sağdım 30 cc çıktı bir göğsümden biberonla koyup o şekilde vermeyi denedim ilk istemedi uyku arasında verdim ama icti
ErkekkAnnesii Elisaeva zaten bebeğiniz emdiğinde 30 cc den fazla emer sağmak daha az çıkarıyor emmeye göre aslında bebeğinize yeterli gibi bu günlerinde doymadığını nasıl anladınız peki mama verme ihtiyacı duydunuz ve memeyi almıyorsa uyku arasında verin öyle öyle alışır inşallah
Elisaeva ErkekkAnnesii sezeryan olduğum için ilk zamanlar gelmiyordu sutum bebek cok ağlıyordu o yüzden mama verdik
ErkekkAnnesii Elisaeva eğer şuan sütünüz geliyorsa bence mama vermeyin siz bilirsiniz gene tabi boşuna hem şişlik yapıp gaz yapar bebeğinize eğer verecek olursanızda sütünüz yoksa gece verin ve memeden sonra verin