Merhaba kızlar. Kızıma doğduğu günden beri Dalin kullanıyoruz.. 8 aylık. Bi kaç gündür yüzünde isilik gibi kızarıklıklar oluştu bı gözüde kızarmaya başladı bugün doktora gittik. Alerji dedi şampuan degstrin ve ne yediğinde böyle oluyor dikkat edin dedi. Baştan beri bu şampuan sonradan alerji yapar mı? Bu durumu yaşayan varmı?