AybarsKubra
Doğumdan sonra annelerde sac ve kaş dökülmesi yaşanabiliyor, hamileyken kullandığınız vitamin varsa doğumdan sonra 3-6 ay kullanmaya devam edebilirsiniz çünkü bebek tabiri caizse anneyi sömürüyor emerken vitaminsiz kalmamanız açısından kullanmaya devam etmeniz önemli. Dökülme de uzun sürmüyor bu arada, caninizi sıkmayın yavrunuzu sevmenin tadını çıkartın ☺️