Merhabalar, bebeğim 4 aylık son günler bı gözünün göz kapağı ve alın ortası kızarıyor tekrar gidiyor kızarıklığı ama sonra tekrsr çıkıyor bu şekilde devam ediyor bebeğim formül mamayla besleniyor, bu zamana kadar alerji belirtisi hiç yasamadik ama aklıma ilk gelen oydu, en uygun zamanda çocuk doktoruna gidicez, tebrubeli annelere danışmak istedim gene de🤷🌼