Ygz zatürre başlangıcı var, burnunu sık sık temizle, emzir dedi. Şurup verdi Perşembe tekrar gel dedi. Ama biz Cumartesi gittiğimizde acile röntgen çekildik temiz çıkmıştı Pazartesi de böyle dedi doktor. Korkulacak bişey yok kötü olduğunda yatırıyoruz dedi