Karas canım ben regal kullanıyorum bin pişmanım buzdolabım evlendikten 2 yıl sonra bozuldu ve 7 aylık hamileydim solabı götürdüler yerine bişey de bırakmadılar servisten gelinceye kadar sonra yaptılar tekrar getirdiler 2 hafta demedi tekrar bozuldu soğutmuyordu buzluktaki balıklarım etlerim mafoldu çöp oldu resmen sonra tekrar götürdüler eşim biçok yere şikayet etti daha sonra buzdalabın görünüm olarak aynı ama bi üst modelini getirdiler. Bence beyaz eşya biraz şans işi bilmiyorum ama buzdolabı değiştirecek olsam bidaha regal veya vestel almam