2 kere gömülü diş aldırdım. Hemde kökü çene kemiğimin altında olduğu için kemiği kaldırarak çekilmişti. İşlem esnasında çeneyi uyuşturduğu için bişey hissetmiyorsun. Sonrasında 1-2 gün ağrı oluyor ama buz kompresi iyi geliyor. Ayrıca şişmemesi için kalple çenenin paralel olması gerekiyormuş. Doktor 12 saat yatma demişti. Akşam yaptırdığım için Oturarak uyumuştum ve gerçekten şişlik olmadı