Bebeğim 6 aylık ve süt alerjisi var 4 aydır diyetteyim. Alerjisini farketmediğimiz zamanlarda kendisi kakasını yapamaz ben bacaklarını karnına çekerek yaptırırdım yeşil mukuslu ishal şeklinde kaka yapardı her gün yapardı ama. Alerji doktoruna gittik diyete başladım biogaia verdi oh dedik kendisi kaka yapar oldu. Ama bir süre sonra onu da yapamaz hale geldi neyse dedik ek gıdaya basladık armutlar kayısılar bal kabakları zeytinyağlar vermediğim kalmıyor 4 5 günde bi yaparsa yapıyor işte. Son zamanlarda sürekli ıkınma hali de var ıkınıyor ıkınıyor ama gelen giden yok. Ne kakaymış arkadas. Kabız desem değil yaptı mı normal kıvamlı çokca yapıyor. Probiyotik kullanıyoruz zeytinyağı veriyorum armuttur kayısıdır veriyorum. Daha napmam lazım anlamıyorum. Yok mu bunun bi ilacı surubu. Hadi önceden sadece anne sütü alıyodu 10 güne kadar yapmaması normaldi. E şimdi ek gıda da alıyor hala yapmıyor bu da normal mi? Doktor kontrolümüze 15 gün var. O zaman sorucam doktorumuza. Önerisi olan var mı ya da düzelcek geçecek diyen birileri var mı ? 😔