Linamommg ben hiç kullanmadim kan ilaci kızıma bı sorunda yok şükür kansızlık vs..ben 6.aydan sonra keciboynuzu pekmezi verdim ondan mı bilmiyorum kanla ilgili sorun yaşamadık.Saglik ocağının verdiği bikac arkdasimin bebeğinde kabızlık,huysuzluk,vs…yapmıştı cnm kullanmanı tavsiye etmem