Biz 4 ay 16 günlüğüz günün belirli bir kesiminde sobayı açıp karşısında bezini açıp bırakıyorum, deliler gibi yuvarlanıp dönüyor inanılmaz hoşuna gidiyor. 5 dakika müsade edip sonra yeniden bağlıyorum altını. Bence bu da bir aktivite, hareketrahatlığı sağlıyor. Bunun haricinde beraber zaman geçirmeye özen gösteriyorum, hava iyiyse balkona çıkarız, ara sıra ona hikaye okurum kitaplardan -bunu sürekli yapamıyorum açıkçası, ev işleri vs derken bazen unutuyorum- zeka kartları her gün onlardan birinin bir yüzünü gösteriyorum. Bolca çıngırak ve diş kaşıyıcılarla uğraşıyoruz. Ben mutfağa girip akşam yemeyi hazırlamaya başladığımda bunu resmen hissedip feryat koparıyor bu yüzden onu kucağıma ya da ana kucağına katıp yapışık bir şekilde yemek yapıyoruz -gönlüm olmadan yapılan aktivite 🥲- şarkı açıp beraber zıplamalar ve güldürmek için yerlere yatıp sonra cee-e çabaları, habire öpücükler, anneanne, babaanne, teyze, halayla görüntülü konuşmalar böyle tamamlıyoruz günümüzü 😅🌹