Ben 2 gündür hastayım bogazim parçalanmış gibi balgamlı öksürük var burun akıntısı falan sonra büyük kixim 3.5 yaşında bu gece kusmaya başladı ssonra küçük kızım 2.5 kusmaya başladı karnım ağrıyor diye ağlıyordu benim hastaligimla bir ilgisi varmı ya neden durup dururken ikiside kustu