Bartu_smummy Merhaba anneler, oğlum diş çıkarıyor, iştahsız, diş eti de şişti,beyazladı, siz böyle zamanlarda diş eti için jel hangisini önerirsiniz? Kullanmanın zararı var mı?
mirayyy20-20 Bartu_smummy ben önerilmiyor diye çok direndim artık 6. Dişte aldım Calgel. İyi geldi gibi
Zeynepazram mirayyy20-20 Bartu_smummy jel önerilmiyor tetagil diş granülü dogal icerikli onu kullanabilirsiniz 😊
Mervellaous Bartu_smummy merhaba diş jeli iyi gelmedi bize doktorumun önerisi ile tetagil diş tozu aldım o rahatlattı bebeğimi
Busra7125 Bartu_smummy diş Jeli onerilkiyor ama ben yinede cangel almıştım çok kasonaya çalıştığı zamanlar sürdüm cangel adında jel ama yeşil soğanın beyaz yerini eline verin çok faydalı
Miyonunannesi Bartu_smummy karanfillerin tomurcuk gıbı kısmını sapından ayırıyosun sonra sahanda eziyosun içine zeytınyagı koyuyosun ölculerını youtubedan bakabilrsin canım soganlı olanıda yaptım bebegım onu surdurmedı eger surdurrse bebegın soganında antıbıyotık etskısı var
Wolverine Bartu_smummy 10 adet karanfili üzerine çıkacak kadar zeytinyağ ekleyip bir kavanozda ağzını sıkıca kapatıp bir gün bekletiyorum. Ertesi gün ya bu karışımla masaj yapıyorum damağına yada az redelenmis soğan üzerine biraz bu yağdan ekleyip onunla masaj yapıyorum.
Balkupummm Wolverine Peki jel kivamini aliyor mu ben bi turlu tutturamadim yag oldugu gibi koyulasmadan duruyor. Aynen bu sekilde yaptim oylemi oluyor normalde de ?
Wolverine Balkupummm yok jel kivami olmadı hiç kıvamı ama soğanı içinde bekletip denemedim ben öyle denersen belki kıvamı biraz daha yoğun olabilir. Ama karanfil çok iyi bir ağrı kesici Zeytinyağina 10 karanfili havanda dövüp veya karanfil yağı kullanıp rendelenmiş soğanla karıştırıp bir kaç gün kapalı bir kavanozda beklet belki daha iyi olur.
Balkupummm Wolverine Tesekkur ederim evet karanfili ben kendi disim icinde kullanmistim cok iyi geliyor gercekten