10.gun ve 1.ay kontrolune kadar gunduz 2 saatte 1 gece 3 saatte 1 emzirmenizi öneririm çünkü sarılık kilo kaybı gibi durumlar yenidoğan da çok oluyor ben böyle uyguladım birinci ay kontrolünde baktım her şey normal bebeğim hiç uyandırmıyorum kendisi ne zaman isterse o zaman süt veriyorum