Günaydın anneler bebeğim iki gündür çok hasta öksürük burun akıntısı hapşırık acile goturtum cuma gece ilaç vermedi calpol varsa 4 saate bi ver dedi çocuğun ateşi yok faydası olmadi tabi 7 de kalktı çok öksürüyo şuan 7 ay 18 günlük 6 aylıkken çocuk doktoru bu öksürük surubunu vermişti aklıma geldi verdim şimdi bi zararı olurmu 1 buçuk ay geçti üstünden