Kızlar benim kurdeşen hastalığım var en iyi doktorlara gittim profesörleri bile gittim ama tıpta bunun iyileşmesi yok internetten çok araştırdım 15 yıl 20 yıl bu hastalığı çeken insanlar varmış şimdi ben bu hastalığı 20 yıl çekecek miyim hap içiyorum hemen kaşıntım kesiliyor ama ilacın etkisi geçtikten sonra tekrar kaşıntım başlıyor gözlerim şişiyor dudaklarım şişiyor her yerim kabarıyor en üzüldüğüm şey ise gözlerim ile dudaklarım şiştiğinde oğlum benden korkuyor kucağıma alıyorum bırak beni diyor kahrolurum😥 Çocukta haklı dudaklarını bir görseniz ne hale geliyorum yüzüm değişiyor resmen korkuyor benden😥 kurdeşen olupta iyileşen arkadaşlar ne olur bana yardımcı olun ne kullandınız ne içtiniz ne yaptınız ne zaman sürede geçti hayatım boyunca ben bunu böyle çekecek miyim Allah aşkına nasıl bir hastalıktır bu böyle tıpta bile çaresi yok bunun 😥