9 derece de çok çok asiri soğuk değil ki. 3 kat giydrip üzerine battaniye ortseniz, arabanın yağmurluğu varsa onuda Taksaniz yeter. Ben Tekirdağ da yaşıyorum oğlumu soğuk demem çıkarırım hep. Bebisler soğuktan ziyade sıcağı sevmezlermis. Terletip usutursenkz hasta olurlar. Hava 2-3 dereceyle bile çıkardkm bebek arabasıyla hasta falan olmadı çok şükür