1balkizannesi Doğum yapalı 2 ay oldu doğumdan 2 hafta sonra vücudumda alerji oldu cilt doktoruna gittim Allerset diye bir hap verdi onu kullanmadığım zaman her tarafım şişiyor başına gelenler varsa Fikir verin lütfen🥴