Musonn58 Asya001 bizimde 1 kulağından kalmıştı. İkinci seferde geçti. Doğum sırasında kulağına su kalmış olabiliyor bu yüzden gecemiyorlar. Sıkıntı yapmayın inş. 2 kez geçersiniz
Sb123sb Asya001 benim bebeğimde sol kulağından kalmıştı ilk doğduğu zaman bir hafta sonra geçti endişelenmeyin geçer inşallah
Nurartuk Asya001 canim bizde de olmusdu korkma Anne karninda suda kaldiklari icinn su kaciyomus bir hafya sonra gidince gecmisdi aynen yikama bizede oyle demislerdi
LittleAngell Asya001 ilk testte oluyor canım dogum sıvısı dolu olunca kalıyolarmıs benim bebeğimde öyle oldu 1 hafta sonra gittik geçti
Yorgunanne89 2 cocugumda da ilkinden kaldik 1 hft sonra tekrar cagirdiklarinda gectik:) banyo falan yaptirmayin teste gidip geldikten sonra yikarsiniz.
Kardi_13 Asya001 benim kızımda ilkte kaldı 2.ye geçti genelde bebeklerde böyle olması normalmiş kulağında su birikintisi oluyormuş ve 10 bebekten 7sinde oluyor demişti doktor inşallah bir dahaki sefere geçer
Mihramomy Asya001 benim bebeğim de ilk doğduğunda bi kulaktan kalmıştı doktor doğumda su kaçmış olabilir dedi 5 gün sonra geçti Allaha a şükür endişelenmeyin sizinde öyle olmuştur
balkizimveben Asya001 aynı şeyi bende yaşadım 1 günlükken kaldı ama sonraki testlerde geçti çok normalmiş İnşallah sizinkide geçer
Aliasaf_emel Asya001 hiç dert etmeyin bizde sağ kulaktan kalmıştık 5. Gün doktir kontrolüne gitti ve işitme testine tekrar girdik çok şükür ki geçti o zaman da şey demişlerdi yeni doğduğu için kulağında su kalmış kurumamis daha olabilir geçer Geçmişti de