Dilara412 Kızlar kızımın ilk dişi çıktı. Parmağımla dokununca az bişey çıkmış. Doğru dürüst uykusu yoktu ondanmı bilemedim. Hemen alt yanındaki dişide hemen çıkacak gibi. Beraber mi çıkacaklar acaba. Ve bu diş tamamen ne zaman Çıkar. Uyumak istiyorum artık 😴😴
mom1236 Dilara412 7 buçuk aylık oldu benim bebe, damaklarında bir gram şişlik bile yok. Ama o kadar huysuz ki , uyku hiç yok zaten. Şu an sallıyorum mesela 🥱
1203gb Darısı başımıza. Bizim de uykular berbat.9-10da uyanan çocuk 5te uyanıyor. 5e kadar da 3 kez kalkıyor.Damakta beyazlık var ama diş görünmüyor daha.