Arkdaslar merhaba dogumdan sonra saclari dokulen varmi ?ne yaptiniz?ne zaman duzeldi?ilac vs kullandinizmi?
Benimde dokuluyor ama obek obek .hic normal degil ozellikle banyoda saclarimi temizlemekten banyodan cikimiyorum her elimi attigimda dokuluyor😔