busrasilra14 merhaba, geçmişe gittim siz sorunca fotoğraflara baktım ve yargılamadan dinleyecekseniz anlatayım, pusette tutunarak kalkmaya çalıştığı için sürekli sırtına destek koyarak oturtuyordum 2,5 aylıkken. Sonrasında çamaşır sepetine yastık desteğiyle oturtup oyuncaklar vererek ulaşmasını ve belini kullanmasını güçlendirdi. Kucakta kendini kaldırıp oturuyordu ben geri yaslansam bile. En son baktım yattığı yerden doğruluyor tam desteksiz izledim önüne yumuşak top yada ayıcık oyuncak koyarak Öne devrilmesin diye. 6 ay kontrolünde tartıya kendi oturmuştu doktorumuz da gayet hoş karşıladı. Bir daha da zaten yatmadı 😅