Prenses_annesi22 Yksonkaya 2-4 saat arası bnm kızım 3 saat yada 2 saat arayla 90-120 ıcıyor.tabi bebekten bebege degısıyor doyunca ıtıyor yada kafasını ceviriyor.bitince aglıyor bırdha veryorm mama mesela
Ogulcan Yksonkaya benim bebeğim 120 içiyor canım normalde 3 saatte 1 ama bazen 2 saat sonra ağlamaya başlayınca acıktığını anlıyorum mamasını yapıyorum
Ftmnur01 Meme reddi yaşadığımız için bende çoğu zaman sağarak veriyorum. Ne kadar çıktıysa hepsini veriyorum bazen bitiriyor bazen bırakıyor ama beslenme araliklarimiz uzadı artık 3 saatte değil de 4 saate yakın sürelerle acıkıyor