İyi geceler bir sürü sormak istediğim sorular var aslında sürekli post açıyorum kusura bakmayın tecrübesizim ilk bebeğim. Neyse hemen konuya gireyim😇 kızım 42 günlük anne sütüde içiyor ama bu aralar biberona alıştı sanırım benim memeyi reddediyor sağıp veriyorum ve mama da içiyor ben bu zamana kadar 60 cc 2 ölçek veriyordum çook çok ağlamadığı sürece mamayı vermiyorum beni emiyorsa veya sağdığım sütü içiyorsa. Yani gününe göre 60 cc az mı aç kalır mı kızım 90a çıkmalımıyım yada nezaman yükseltmeliyim?