Nisadnc42 Bebegim 9 aylık kızlar aksam 7 gibi atesi vardı 37.5 bende calpol verdim biraz düstü sonra gece 12 de 38 e cıktı tekrar verdim 1 de yine düsmedi duşa soktum üstünü ince giydirdim uyumak istiyo uyyamıyo da kucagımda uyyo bırakınca yatamıyo İslam bez koydum az düsüyo geri cıkıyo biraz sonra doktora gitmek icin kac olması gerek atesin?
Mom091 Nisadnc42 bence götürün doktora. Düştükten sonra tekrar çıkan ateşin sebebi çoğunlukla enfeksiyon oluyor. Çok geçmiş olsun🙏🏻
elifiii Nisadnc42 ateş cok yüksek degil, diş ateşi olabilir. Islak değil nemli bez koyun, emziriyorsanız sık emzirin, su içirin. Ateşi 3 gün evde izlemek takip etmek önerilir ( kusma, ishal, döküntü, nefes alamamak gibi durumlar hariç tabi)
K1996 Nisadnc42 suan aynı durumdayız canım 14 aylık benim oğlumda gece 12 den beri ayağımda sabah oldu bi inip bi cıkıyor
sonsuzmutlulukkk Nisadnc42 bizimde de ateş 39 40 larda bir haftadır böyle düşüyor yarım saat sonra yine aynı doktora gittik Dr yine olmadı mecbur tekrar gitcez
Cihangir20 Nisadnc42 biz geçen hafta 40 dereceyi gördük ılık duş calpol ve eklemlerimde soğuk çeşme suyu demişti doktorumuz ama götürün bi çünkü oğlum boğaz enfeksiyonu geçiriyomuş götürdüğümüzde