Banada yapmamışlardı eşim pozitif olmasına rağmen. Üç kez 112 yi aradım geleceğiz dediler gelmediler. En son aradığımda, öksürüyorum ateşim var tat koku kaybım var diyerek koronanın bütün semptomlarını söyledim geldiler. Ertesi günde hastaneye yattık zaten. Bu sistem böyle rahatlıkla devam ederse ne covid biter nede maske atılır