Elfelif Yok, ben anlayışla karşılıyorum. İnsan bu kadar olumsuzlugun içinde tutunacak bir dal arıyor olabilir. Bu da kıskanılma duygusu olabilir.
Benim annemle babam senelerce kavga edip anlaşamayıp evliliğin Oluru olmadığını ama ayrı da yapamayacaklarıni anladıkları noktada, akrabaların kendilerini kıskanarak, onlara büyü yaptıklarını düşünürler ve evliliklerini “onlara inat” sürdürmeye karar verirlerdi. Bu da öyle bir şey işte :)