mutlukalp21 rica ederim, aç kalıyor düşüncesini aklınızdan atın. Öyle düşünürseniz daha çıkmaz bir yol alırsınız. Bol su yeterli tabi ki yiyecekler de önemli, mesela kısır, bulgur pilavı, dere otu, sogan , sarımsak bol tüketiniz. Söyle yapın oda çok iyi oluyor süte, normal cacık yapar gibi yoğurt çırpın üstüne dere otu atın ve sarımsak güzel süt yapıyor. Bunun yani sıra kuruyemiş falanda tüketin, incir de güzel süt yapar hergun yatmadan bi kaç tane yeyip üstüne su için inşallah güzel olacak.