Sulebrk Kızlar benim testim 9 gün önce pozitif çıktı yarın son günüm karantinam bitiyor oğlum 2 gündğr steşi vardı arada öksürğyordu bugün götürdüm hastaneye pozitif çıktı. Şimdi ne olacak geçirenler süreci anlatabilir mi ? oğlum 1 yaş 2 alık
Anneeee16 Sulebrk birde burnu tikaniyorsa sürekli burun aspiratör le temizle burnunu açık tutmaya çalış genzini temizle ki ciğerlere inmesin
Anneeee16 Sulebrk ilac vermedilerse sen kendin sarimsak limon bal kürü sumak çayı vs bitkisel tedavi yap emzir çok faydası oluyor ha birde bir bardak sute bir iki dis sarımsak ez 3 4 tane karanfil at kaynasin sonra bir çay kaşığı toz zencefil bir çay kaşığı toz zerdeçal bir çay kaşığı toz tarçın at karıştır bırak ilisin ic çok iyi geliyor
Anneeee16 Sulebrk bizde oğlumla atlattık yaklaşık 5 6 ay önce bebeğim sadece ateşle geçirdi 3 4 gün ateşli oldu sonra geçti telaş yapma allah yardımcınız olsun acil şifalar dilerim inşalalh en iyi şekilde atlatırsınız bu süreci çok geçmiş olsun canım
1176asklarim Sulebrk benimde 10 yaşındaki kizimla 6 aylık bebeğim geçirdi hafif ateş oldu bebekte büyük kızımda kusma ateş ama şükür 3 günde normale döndü çocuklar daha çabuk atlatiyor