iklima_1234 Selamm… Kızım 1 yaşını 1 ay geçti ama yürüme gibi hevesi yok. Ayakta dik durması için çabalıyorum kendini yere oturtuyor istemiyor koltuğa dikeltiyorum gel diyorum ııı oralı olmuyor ☺️ Varmı böyle durumda olan ve ya yaşayan??
AloneMom iklima_1234 siz nekadar zorlasanizda o nezaman doğru zamansa ozaman yürür.benim kızım 15 aylık daha yeni yürüyor
Sarpars iklima_1234 Emekleme pozisyonunda ayağı kalkıp adım atmaya çalışıyordu dedim emeklemesen yürüycek heralde sonra emeklemeyi keşfetti şuan yürümeyi biliyor ama hızlı emeklediği için sanırım evde pek yürümüyor yani kafanıza takmayın her bebek bir değil ☺️
EmineYilmaz iklima_1234 kendi yürüyene kadar asla yürütmeye zorlamadım yanlış görüyorum kendilerini ne zaman hazır hissederlerse o zaman yürürler canım
Sarenisabali15 iklima_1234 benim kızımın da yaşına 25 gün var aynen böyle hiç istemiyo gorumcemin oğlu ile aralarında 27 gün var yaşından 1ay önce yürüdü mutsuzum Keyifsizim kıyaslamalar var o daha kilolu kızım daha zayıf ona göre böyle bazen imdat diyip kaçmak istiyorum bazen yavruma bile kızıyorum niye kilo almıyorum neden yürümüyor sun bıktım 😔
iklima_1234 AloneMom doğrudur zamanı var elbette. Kesinlikle zorlamıyorum biraz biraz teşvik ediyorum ama nafile kendini bırakıyor
iklima_1234 EmineYilmaz hadi yürü yürü yapmıyorum ama ayakta durması için keyifli bi şekilde oyunlar yapıyorum :) Herşeyin zamanı var demekki
iklima_1234 Sarenisabali15 ayyyy sakınnn sakın bebeğine kızma. Asla her çocuk bir değildir her cocuğun gelişimleri farklıdır. Bak inan ki yürümüyo diye takılmıyorum elbette inş yürüycek sadece merak ettim sorim dedim. Çevrende kıyaslama yapanlara cevabını ver bırak sen üzülme yahu
Arastirananne44 iklima_1234 kopyala yapıştır yaparak cevap versem.. Aynı günlerde kızlarımız ve aynı durumdayız..😅 Yürüyeceği günü bekliyoruz sekizinci aydan beri koltuğa vs tutunarak yürüyo koltuğa tirmaniyo iniyo geri ama yürümeye hiç hiç hiç heves yok
Nescafe iklima_1234 bizimki 13 ay 20 günlük bende sizin gibi heyecanlıydım ne zaman yürüyecek diye gözünün icine bakıyordum . Şuan koltuğun üzerine de çıkmayı öğrendi asla tek bırakamıyorum keyfini çıkarın bence elbet yürür. 😅
Dorukmomy iklima_1234 demek ki kendini daha hazır hissetmiyor annesi zamanla yapacaktır 🥰 beni. Oğlum da 8 aylık adım atıyor hevesi çok 😄 bende ne acelen var diyorum ama kendini hazır hissediyor demek ki diyorum zamana bırakın o isteyince yapacaktır
Sarenisabali15 iklima_1234 ah keşke ona kızınca kendime de kızıyorum çocuğun ne suçu var. Diye gerçekten baski kadar insanı bunaltan birşey yokbiz annelere Allah sabır versin insan insana bunu nie yapar bilmiyorum
Gunes55 iklima_1234 28 aya kadar yolu var. Canlari ne zaman ister ne zaman hazir olurlarsa ozaman drpar atiyorlar valla 🤣