Prenses Mamadusbaby kanguru kulanan varmı arkadaşlar kızım henüz 34 günlük kızıma kulananbilirmiyim sizce sunnybabay kanguru bide iki tane aldım ama hangisi iyi hangisini şu an kulanabilirm bilmiyorum bilgisi olan anneler yardım edebilirmi?
esma5825 Prenses ben kullandım canım çok da memnunun 20 günlükken başladım kullanmaya inanılmaz kurtarıcım oldu yenidoğan aparatı ile kullandım tabi
Oznrnisa esma5825 benim kızım hep kucakta kalmak istiyo daha cok alısırmı kanguruyla bilemiyorum evde dısarda rahat oluyomu ?
esma5825 Prenses Mamadusbaby almıştım hem kaliteli hem de kullanışlı şimdi birde yeni modeller eklemişler öneririm canım ama yenidoğan aparatı al mutlaka
Ebruliuy Prenses evet şimdi kundaklı çıkmış aparatı benim aldığımda sadce küçük yastık gibi bir şeyi vardı öyle kullandım
Prenses Ebruliuy sunnybabay kanguru hakkında bilginiz varmı peki onuda almıştım 😄 kulanan varmıdır acaba yada sizin bi bilginiz varmı?