Yagmurlu Aptamil herobaby felan birkac markanin hazir mamalari var tahilli kahvalti ve gece olan onlardan kullaniyormusunuz kizlar memnunmusunuz pahalimi sizce kullanmalimiyim ?
Smryna Yagmurlu benimki el yapımını yemediği icin ben hazir alıyorum canim arada nadiren kavanoz,arada da aptamil kaşık mama alıyorum (aksam). 22₺ gibi bir ücreti var pahalli değil akşamları yiyor arada tok tutuyor
pikacuu Yagmurlu Ben alfım bi tane hero baby şeker var diye kullanmadım. Evde kendim yapıyorum herşeyini hem aklım kalmamış oluyor hem de sağlıklı