elifiii Happy1003 oksi zinc %40’lık, hametan kullanıyorum. ama her acmada sürmüyorum gercekten baslangıc veya tedavi amaclı kullanıyorum.
Mervellaous ugursuzsafiye canım hemazinc geçirdi benim kızımdaki pişiği başka hiç bir krem fayda etmedi
ugursuzsafiye Aylak onuda surdum😭😭 Poposu hep yikiyordum islak mendillerini degistirdim bez degistirdim ama yok.. Azda olsa kizarik hep
Aylak ugursuzsafiye sürekli sür sen krem yağlı olduğu için çiş ve kaka temas etmiyor deriye oda hemen iyileşmesini sağlıyor ne bez kullanıyorsun
Echche ugursuzsafiye hangi marka bez. Prima ıslak mendil temiz ve ferah pisik yapmıyor. Goon premium soft külot bez güzel emiyor pisik yapmıyor lastikleri de iz yapmıyor cok yumuşak
Gizem_Teo Happy1003 bepanthol kullandım pişiğini hüç geçirmedi. Mustela kullanıyorum hiç pişik olmuyoruz çok şükür.